سلام ، به سایت صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سیستان و بلوچستان خوش آمدید.

تغییر موضوع فعالیت صندوق از صرفاً سرمایه گذاری به صندوق جامع

تغییر موضوع فعالیت صندوق از صرفاً سرمایه گذاری به صندوق جامع

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، چهلمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری روز دوشنبه بیست و هفتم خردادماه با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و اکثریت اعضا در محل وزارت علوم برگزار شد.
دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری درباره مصوبات جلسه گفت: در این جلسه اصلاح اساسنامه صندوق‌های پژوهش و فناوری که مصوب سال ۱۳۹۴ هیات وزیران بود، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و ادامه آن به جلسه بعدی کارگروه موکول شد. اساسنامه جدید صندوق‌های پژوهش و فناوری بعد از تصویب در کارگروه جهت تصویب و تایید نهایی به هیات وزیران ارسال خواهد شد.
وی افزود: در ادامه جلسه، تغییر موضوع فعالیت صندوق‌های پژوهش و فناوری “سلامت مرکزی” مستقر در اراک، “ارزش آفرین اشراق” مستقر در زنجان و “سیستان و بلوچستان” مستقر در زاهدان از صرفا سرمایه‌گذاری به صورت جامع مصوب شد.
دبیر کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری تصریح کرد: همچنین درچهلمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری درخواست تغییر سهامداران صندوق پژوهش و فناوری خراسان شمالی و صندوق پژوهش و فناوری خراسان جنوبی به تصویب رسید.
گفتنی است، صندوق‌های غیردولتی پژوهش و فناوری به منظور فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در امر پژوهش و فناوری تاسیس شده اند و دبیرخانه کارگروه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.